دکتر جراحی پلک

Wiki Article

ژنتیک: اگر پدر و مادر شما هم پف زیر چشم داشته باشند، شما نیز احتمال دارید پف داشته باشید.

به علاوه ممکن است فرد به دلیل افتادگی پلک‌ها نتواند به درستی از عینک یا لنزهای تماسی استفاده کند. در این موارد جراحی پلک می‌تواند این مشکل را برطرف کند.

دریافت مشاوره با پزشک: پیش از اینکه برای جراحی پلک تصمیم نهایی را بگیرید، مشورت و ملاقات با یک متخصص را جدی بگیرید.

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی یک روش محبوب برای جوانسازی چشمان خسته، پف دار یا دارای افتادگی است. کاندیدای مناسب این جراحی معمولاً افرادی هستند که در پلک بالا یا پایین خود بافت چربی اضافه دارند.

مجله زیبایی و سلامت “زیبا بمان” با هدف تولید محتوا در حوزه جراحی های زیبایی و آرایشی و سلامت و بالا بردن سطح اطلاعات و دانش مخاطبان در این حوزه آغاز به کار نموده است .

نکته مهم اینجا است که از میان این دسته از افراد هم ممکن است همه آنها برای انجام جراحی پلک مناسب نباشند؛ به همین دلیل اگر یکی از این مشکلات را دارید، باید پیش از هر کاری با یک پزشک مشورت کنید.

بلفاروپلاستی یک نوع عمل جراحی است؛ به همین دلیل قطعا عوارضی را به دنبال دارد. رعایت توصیه‌های پس از عمل و خوردن به موقع داروها، در کنار مراجعه به یک کلینیک معتبر می‌تواند تا حد زیادی از شدت عوارض این عمل بکاهد. رایج‌ترین عوارض بلفاروپلاستی از قرار زیر هستند:

جراحی پلک معمولا تحت بیهوشی عمومی انجام نمی‌شود. اما در صورتی که جراح شما دستور بیهوشی بدهد، هزینه‌های آن هم اضافه خواهد شد. در غیر این صورت، تنها بی‌حسی موضعی برای جراحی پلک انجام می‌شود.

بلفاروپلاستی که در میان عموم به جراحی پلک شهرت دارد؛ یک شیوه بلفاروپلاستی درمانی و زیبایی است که می‌تواند چین و چروک‌های موجود بر روی پلک را برطرف کند. در بسیاری از افراد، با افزایش سن، پوست پلک دچار افتادگی شده یا اینکه پوست اضافه‌ای در این قسمت ایجاد می‌شود؛ در این صورت بلفاروپلاستی راهی است که می‌تواند با برداشتن چربی و پوست اضافی روی پلک این مشکلات را برطرف کند.

اگر کار شما خیلی سنگین نیست؛ می‌توانید پس از گذشت یک هفته آن را از سر بگیرید؛ اما در مورد کارهای سنگین‌تر بهتر است که تا دو هفته بازگشت را به تاخیر بیندازید.

کلینیک ایرانوس برای سیاهی زیرچشم باید در ابتدا ویزیت بشین تا مشخص بشه دلیلش...

این مطالب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است با پزشک یا متخصص مربوطه مشورت کنید.محتوای درج شده در این سامانه، متناسب با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

تتراسایکلین : راهنمای جامع نحوه استفاده و عوارض این دارو !

احساس کشیدگی در پلک‌ها که معمولا با پمادهای چرب کننده برطرف می‌شود.

Report this wiki page