دکتر کاشت مو

Wiki Article

شوهر من کاشت مو انجام داد دوران نقاهتش که خیلی آسون بود اصلا دو روز بعدش رفت سرکار به نظرم کاشت مو با روش های جدید خیلی آسونه

پدر من موهاش از جلوی سر شروع به رختن کرده. خیلی حساس شده روش و میخواد کاشت مو انجام بده آیا با اینکه هنوز موهاش کامل نریخته کار درستی هست؟

شاید بتوان بدون تراشیدن بانک مو کار را پیش برد؛ اما این امر سخت است و کمتر پزشکی این موضوع را می­پذیرد. در واقع باید مقدار حداقلی از موهای سر را در این ناحیه تراشید تا کار به درستی پیش برود.

جالب است بدانید که تاریخچه‌ی کاشت مو حداقل به سال ۱۹۳۹ در ژاپن باز می‌گردد. در روزهای اولیه‌ی این کار، نتایج معمولاً غیرطبیعی به نظر می‌رسید و سر فرد ظاهری شبیه به سر عروسک پیدا می‌کرد.

درمان­‌های اثبات­‌شده مانند ماینوکسیدیل و فیناستراید

همانطور که می‌دانید، پس از ترمیم مو، شاهد زخم و تعدادی اسکار بر پوست سر خود خواهید بود اما در این روش به علت وجود موهای بلند، این اسکار و زخم‌ها پوشیده شده و قابل رویت نخواهند بود.

ریشه موهای شما در حین عمل در مواد مخصوص نگهداری شده تا آسیبی به آنها وارد نشود

ایده آل برای جلسات کوچک و برای بیماران در مراحل اولیه ریزش مو.

هورمون تستوسترون در بدن پیش زمینه ساخت هورمون‌های دیگر را مهیا می‌کند. یکی از هورمون‌هایی که پیش نیاز آن تستوسترون بوده، دی هیدروتستوسترون است. کمبود این هورمون می‌تواند روی فولیکول‌های بدن تاثیر منفی بگذارد و موجب نازک شدن موها شوند.

فاز استراحت فولیکول‌ها و عدم رشد آن‌ها در ناحیه کاشت شده.

کاشت مو بدون کوتاهی می‌توان بدون اینکه موهای ناحیه گیرنده را کوتاه کرد، فولیکول‌های جدید را پیوند زد. فولیکول‌های پیوندی بین موهای بلند قرار می‌گیرند و دیده نمی­شوند، البته در این صورت تعداد گرافت پیوندی بسیار محدود خواهد بود.

کاشت مو گزینه‌ی خوبی برای افرادی است که از درمان‌هایی مانند ماینوکسیدیل یا روگین موفقیت خاصی کسب نکرده‌اند و می‌توانند از پس هزینه‌های آن بربیایند، می‌تواند روش خوبی برای بازگشت زیبایی باشد. در حالت کلی کاشت موها در مقایسه با سایر جراحی‌های زیبایی نسبتا کم خطر است، اما مطمئنا نمی‌توان ادعا کرد که کاملا بدون خطر است.

همچنین همیشه این احتمال وجود دارد که رشد مجدد موهای شما در حداقل مقدار ممکن باشد. در مورد هزینه کاشت مو هم باید گفت در بهار سال ۱۴۰۲ کاشت مو چیزی در حدود ۵ الی ۱۵ میلیون تومان بسته به شرایط بیمار و کلینیکی که به آن مراجعه می‌کنید، برای شما رقم می‌خورد.

در صورتی که همچنان ابهامی برایتان وجود داشت، می­توانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

Report this wiki page