دانلود برنامه ایتا جدید

Wiki Article

پیام‌رسان بله (آموزش بله) علاوه بر شباهت‌های معمول میان تمام پیام‌رسان‌ها به‌خصوص پیام‌رسان‌های ایرانی، خدمات مالی و اجتماعی درون برنامه‌ای به کاربر می‌دهد که همین مورد، نقطه قوت بزرگی برای این پلتفرم محسوب می‌شود و آن را از بقیه متمایز می‌کند. انتقال و جابجایی پول از مواردی محسوب می‌شوند که نیاز به امنیت بالایی دارند تا کاربر بتواند با آسایش خاطر نقل و انتقالات مالی خود را در امنیت انجام دهد.

یکی از مهم‌ترین دشواری‌های استفاده از یک پیام‌رسان جدید، رابط کاربری ناآشنای آن است که کار را دشوار می‌کند.

روبیکا یک پیام‌رسان ایرانی چند منظوره است که علاوه بر امکانات معمول پیام‌رسان‌ها، دارای سرگرمی‌های متنوعی مانند بازی، موسیقی، فیلم، و سریال نیز است.

کدام پلتفرم برای راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی بهتر است؟

روبینو: بخش روبینو مشابۀ پروفایل شما در اینستاگرام عمل می‌کند. برای داشتن یک کسب‌وکار و فروش اینترنتی در روبیکا، لازم است در پروفایل روبینوی خود اقدام به جمع‌آوری فالوور روبیکا کنید.

البته روبیکا با هدف جذب حداکثری کاربر بسیاری از امکانات و قابلیت‌های دیگر مثل تماشای فیلم و سریال، خرید شارژ و بسته اینترنت، ارائه محتوای آموزشی، انجام کارهای خیرخواهانه و... را نیز عرضه کرده تا نیازهای گسترده‌ای را که چندان هم ارتباطی با یکدیگر ندارند دراختیار کاربر بگذارد.

ترخیص خودروهایی که به دلیل بی‌حجابی توقیف شدند به مناسب نیمه شعبان

درست مثل سروش که هر زمان به‌ روز رسانی میکرد یک هفته تا سه ماه در دسترس نبود .

کانال‌های عمومی و خصوصی با امکان انتشار محتوا در قالب‌های مختلف

روبینو نیز طراحی و کارکردی مشابه پروفایل در اینستاگرام دارد و کاربر می‌تواند در این بخش عکس و ویدیو بارگذاری کند. بخش پیام‌رسان روبیکا نیز طراحی و قالبی شبیه به واتساپ داشته و امکان ساختن گروه و کانال را به کاربر می‌دهد.

به طور کلی اپ پیام رسان ایتا یک نرم‌افزار ایرانی خوب ارزیابی می‌شود که برای کوتاه مدت و به مناسبت جایگزینی آن با تلگرام یک گزینه بسیار مناسب به نظر می‌رسد، اما همان‌طور که در توضیحات قبل نیز به آن اشاره کردیم، این شباهت بی حد و حصر به تلگرام قطعا برای بلند مدت یک معضل بزرگ خواهد بود که بیش از آنکه برای شبکه اطلاعاتی کشور یک ارزش محسوب شود، یک ضعف بسیار بزرگ است.

ایرانی‌ها با تلگرامی که ساده و بی آلایش است، خو گرفته‌اند و صرفا به دنبال آن هستند. البته مسائل دیگری از جمله کیفیت سرورهای پیام رسان‌های داخلی نیز مورد بحث بوده، ولی خو گرفتن کاربران ایرانی با ظاهر تلگرام، چیزی نیست که با هر مورد دیگری جایگزین شود (با کلیک کردن بر روی تصاویر آنها را در اندازه بزرگ ببینید).

در پی این تصمیم برنامه‌ریزی لینک مقاله شده مجوز فعالیت این برنامه به دلیل تخلفات گسترده لغو شد.

.. را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. گپ همچنین از امنیت بالایی برخوردار است و از داده‌های کاربران محافظت می‌کند.

Report this wiki page