دانلود روبیکا

Wiki Article

آیگپ یکی دیگر از پیامرسان‌های محبوب ایرانی است که امکانات متنوعی مانند چت گروهی، تماس صوتی و تصویری، کانال‌های عمومی و خصوصی، استیکرهای اختصاصی و .

اما هدف تیم سازنده این است که گپ چیزی فراتر از یک پیام‌رسان ساده باشد.

کانال‌های عمومی و خصوصی با امکان انتشار محتوا در قالب‌های مختلف

↑ «روبیکا و چند پرسش از صداوسیما

این مقاله دارای چندین مشکل است. خواهشمندیم به بهبود آن کمک کنید یا در مورد این مشکلات در صفحهٔ بحث گفتگو کنید.

در فصل پاییز ١٤٠٢، درصد تغییرات شاخص قیمت کالاهای صادراتی مبتنی بر داده‌های دلاری نسبت به فصل مشابه سال قبل (تورم نقطه به نقطه) برابر با ۳.

«جایگزین اینستاگرام»؛ ردایی که به تن روبیکا زار می‌زند

با این اوصاف، در مقایسه پیام‌رسان‌های روبیکا و اینستاگرام و با در نظر گرفتن شرایط فعلی کشور و البته هزینه‌های صرف‌شده برای مصرف اینترنت و خرید اشتراک فیلترشکن، نصب روبیکا می‌تواند به جهت صرفه‌جویی در هزینه‌ها، مقرون به صرفه‌تر باشد.

به جز نسخه وب، ایتا دارای نسخه ویندوز نیز هست و برای کاربرانی که روی نوت‌بوک از این پیام رسان‌ها استفاده می‌کنند، نسخه اختصاصی ارائه داده است که قطعا حدس زده‌اید، باز هم ذره‌ای نسبت به تلگرام تفاوتی نداشته و همانند نسخه ویندوز تلگرام، طراحی و به کاربران ایرانی عرضه شده است.

 بنابراین خوب است که برای ادامۀ راه خود، با وب‌سایت «فالوده» آشنا باشید. این وب‌سایت هر نوع فالوور روبیکا یا فالوور ایتا که نیاز داشته باشید را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین برای تمام پلتفرم‌های خارجی نیز امکانات فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند.

بیش‌ترین تورم مراجعه به منبع نقطه به نقطه مربوط به کالاهای صادراتی در پاییز ۱۴۰۲ با ٦٠.٤ درصد مربوط به گروه «چربی‌ها و روغن‌های حیوانی یا نباتی و …» است.

نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

در حقیقت این شرکت به واسطه همان مناقصه، پیمانکار تبلیغات سازمان صداوسیما در این حوزه شد.

سهولت دسترسی و صرفه اقتصادی دو عامل مهمی هستند که با قرار گرفتن در کنار حمایت از متخصصان داخلی، استفاده از این پیام‌رسان‌ها را برای عموم توجیه می‌کند.

Report this wiki page