جراحی پلک تهران

Wiki Article

اما با بکارگیری بی حسی موضعی، جراح می‌تواند حین عمل، حرکت عضلات چشم را بررسی کند و از این طریق احتمال بروز عوارض جانبی را کاهش دهد. انتخاب نوع بی حسی بر عهده پزشک معالج است و باید با توجه به شرایط خاص هر بیمار تعیین گردد.

او باید به آنها راهنمایی های لازم را در مورد مراقبت های پس از جراحی بدهد تا بهبودی سریع تر صورت گیرد.

شما می توانید برای دریافت مشاوره با شماره تلفن های موجود در سایت تماس حاصل کنید.

عفونت خطرات بسیار جدی دارد که باید با مصرف آنتی بیوتیک‌ ها به‌طور کامل برطرف شود.

تا دو هفته قبل از جراحی پلک پایین، استعمال هر گونه دخانیات و یا نوشیدن مشروبات الکلی برای شما ممنوع است.

جراحی پف زیر چشم روشی کلاسیک برای برداشتن چربی اضافه ای که به سمت پایین افتاده است مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش، برشی روی خطوط طبیعی که در زیر چشم ایجاد شده­ اند، ایجاد می شود و پزشک با نهایت دقت با توجه به شرایط بیمار آن بخش از چربی ­هایی که باعث افتادگی پلک ها شده است را بر می دارد.

در صورتی که عمل پف زیر چشم تحت بلفاروپلاستی نظر پزشکی مجرب انجام شود، خطری شما را تهدید نخواهد کرد؛ به همین منظور ما کلینیک تخصصی دکتر مهرداد خوانساری را به عنوان تیمی مورد اعتماد به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم.

این نوع جراحی پلک پایین در دو روش کلی انجام می شود که شامل موارد زیر هستند:

به کمک این عمل جراحی پلک پایین، می توان بسیاری از مشکلات نواحی اطراف چشم را از بین برد. به طور کلی می توان تاثیرات و مزایای عمل بلفاروپلاستی پلک پایین را موارد زیر دانست:

 کرایولیپولیز؛ لیپولیز؛ آبدومینوپلاستی؛ پروتز باسن و ساق پا

دکتر غلامحسین غرابی فوق تخصص جراحی پلاستیک زیبایی و ترمیمی، عضو رسمی آکادمی جراحان پلاستیک و زیبایی آمریکا می باشند و ایشان دوره پزشکی عمومی خود را در دانشگاه علوم پزشکی همدان گذرانده است و برای دوره تخصصی وارد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران شدند.

بله، افتادگی پلک می تواند سبب کاهش میدان دید شود. به شما توصیه می کنیم عمل بلفاروپلاستی را انجام دهید.

دکتر رضا وقردوست فارغ التحصیل رشته پزشکی عمومی از دانشگاه شهید بهشتی می باشند؛ ایشان بعد از آن با گرفتن رتبه نفر اول رشته جراحی در بیمارستان شهدای تجریش فعالیت خود را شروع کردند.

اما نترسید! بهترین جراحان پلک، مثل چشم‌هایشان، از چشم‌هایتان مراقبت خواهند کرد.

Report this wiki page