کلینیک کاشت ریش

Wiki Article

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

مصرف دخانیات از هر نوعی که باشد دو هفته پیش از انجام عمل باید متوقف شود. زیرا باقی ماندن اثرات دخانیات و مشروبات الکلی در بدن مانع از تأثیر داروی بی‌حسی می‌شود. در نتیجه پزشک مجبور می‌شود از دوز بالاتر این دارو و یا حتی داروی بیهوشی استفاده کند.

در صورتی که بانک موی پشت سر شما ضعیف بود، پزشک نواحی دیگری از مو ها را بررسی می‌کند تا فراین کاشت ریش نتیجه مطلوبی داشته باشد.

 این فرایند برای کاشت ابرو، مو، ریش و سبیل صورت می گیرد و امری طبیعی می باشد. موهای ریخته شده بعد از مدتی رشد خواهد کرد که چیزی حدود ۲ ماه طول خواهد کشید، اما تقریباً ۸ ماه طول می کشد تا ریش های پرپشت و یکدستی کامل شود.

بنابراین این روش برای افرادی پیشنهاد می شود که نواحی پشت سر آنها، موی ایده آل یا کافی برای پیوند و استخراج فولیکول را نداشته باشد.

شما یک مدلی طراحی می‌کنید و تغییرات آن به سایر مدل‌ها نسبت به دیگر افراد محدودتر خواهد بود.

در این روش، پزشک متخصص با استفاده از ابزارهای حرفه ای و بعد از بی حس کردن ناحیه مورد نظر، قسمت کوچکی از پوست حاوی گرافت های مو را از نواحی پشت سر برش داده و پس از انتقال آن ناحیه را بخیه می کند.

بسیاری افراد حتی پس از گذشتن از سن بلوغ ریش و سبیل ندارند مثل نژادهای کره‌ای! یا اینکه ریش و سبیل کمی دارند. تمامی این موارد بستگی به نژاد و وراثت فرد دارد.

بله افرادی که میزان کمی ریش و سبیل دارند نیز می‌توانند فرم دلخواه ریش و سبیل خود را طراحی کرده و کاشت ریش و سبیل را انجام دهند و نتیجه‌ای عالی بگیرند.

ممکن است بعد از کاشت ظاهر نامناسبی داشته باشید و نتوانید برای مدتی از خانه خارج شوید.

سپس پزشک متخصص برش‌های دایره‌ای بسیار کوچکی را در ناحیه‌ی مناسب در صورت ایجاد می‌کند. ایجاد این برش‌ها، فرآیندی بسیار ظریف و ماهرانه است که جهت، تراکم و زاویه رشد ریش شما را تعیین می‌کند.

همچنین دوران نقاهت آن نسبت به روش‌های دیگر بسیار کمتر است. پروسه کاشت مو با این روش بسیار آسان است. علاوه بر آن نتیجه به دست آمده از این روش شامل رویش ریش بسیار طبیعی می‌باشد.

روز عمل صبحانه مفید و سبک میل کنید. بهتر است از نوشیدنی‌های کافئین‌دار استفاده نکنید.

می‌توان گفت این عمل هیچ عیبی ندارد. به جز قیمت که ممکن است برای برخی بالا باشد، طولانی مدت بودن عمل و مراقبت در دروان نقاهت که البته کوتاه است و تمام این موارد به داشتن ریش و سبیل زیبا کاشت ریش می‌ارزد.

Report this wiki page