اتصالات و پیچ و مهره

Wiki Article

هم چنین اگر نیاز به راهنمایی در زمینه انتخاب پیچ دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اندازه پیچ‌های ام دی اف مشابه پیچ‌های معمولی است. سر پیچ‌های ام دی اف ستاره‌ای است و طوری طراحی شده‌اند که مانع از ایجاد شکاف روی ام دی اف شوند. همچنین بخوانید: نحوه بستن پیچ ام دی اف پیچ بتن

پیچ آینه‌ای بیشتر برای نصب آینه مناسب است. سر این پیچ تخت است و با یک رزوه که یک سری گرد آینه‌ای دارد تولید می‌شود.

این مهره‌ها برای پیچ‌هایی که با قطر بیشتر از ۴۰ میلیمتر استفاده می‌شوند مناسب هستند. در مواقعی که پیچ‌ها تحت تاثیر نیروی بسیار زیاد قرار می‌گیرند باید از مهره شش گوش سنگین استفاده کرد. مهره شش گوش باریک هم از دیگر انواع این مهره شناخته می‌شوند. در مواقعی که طول رزوه کم باشد یا مواقعی که برای اتصال به بیشتر از یک مهره نیاز داشته باشیم می‌توانیم از مهره شش گوش باریک استفاده کنیم.

این پیچ شباهت بسیار زیادی به پیچ کالسکه ای داشته و برای اتصال چوب به چوب یا چوب به فلز استفاده می‌شود.

تمامی حقوق استفاده از تصاویر و اطلاعات درج شده در سایت پیچ استور بدون کسب اجازه شامل پیگرد قانونی میباشد.

پیچ بتن به شکل مخروطی تولید می‌شود و برای اتصال اشیا مختلف به بتن مناسب است. این پیچ از فولاد ضد زن یا فولاد کربنی تولید می‌شود و معمولاً به رنگ آبی به فروش می‌رسد.

این صفحه آخرین‌بار در ‏۱ آوریل ۲۰۲۴ ساعت ‏۰۲:۲۲ ویرایش شده است.

پیچ و مهره تفلونی یکی دیگر از انواع پیچ‌هایی که با روکش زینک و پروسس زرد یا نقره مایل به آبی با نوک تخت تولید می‌شود، پیچ ماشین نام دارد.

این نوع اتصالات معمولاً در مواردی مورد استفاده قرار می‌گیرند که زیبایی و استحکام اتصالات بسیار مهم است، مانند در صنایع مختلف، مبلمان، خودروسازی، و ساختمان‌های مدرن.

پیچ استور یک فروشگاه اینترنتی معتبر و مورد اعتماد است که می توانید با خیال راحت از آن خرید کنید.

پیچ آلن به دلیل داشتن یک فرو رفتگى در سر خود آچار مخصوص به خود را دارد. در شکل زیر نمونه اى از این نوع پیچ را مشاهده مى کنید.

در اینجا چند نکته برای خرید پیچ و مهره از پیچ استور آورده شده است:

پس از ثبت سفارش، پیچ استور سفارش شما را در اسرع وقت پردازش و ارسال می کند. شما می توانید وضعیت سفارش خود را از طریق پنل کاربری خود پیگیری کنید.

Report this wiki page